Tema: Re: Laikikliai lentynai
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-05 09:44:45
nesuprantu kame problema, kad lentyna is virsaus? :)
kaip nori taip prisuk.
Beje, dar variantas yra gali panaudoti tokius kaip prekybos centruose laikiklius. Prie sienos prisuki dvi juostas su skylemis laikikliams, nusiperki laikikli lentynai ir gali kokiam nori aukstyje ja pakabinti. Labai geras sprendimas.

T:)