Tema: Re: dujų skaitiklio perkelimas
Autorius: scene
Data: 2009-06-05 09:32:15
bent kiek man dare, tai uzsuka dujas, paskambina i duju avarine tarnyba ir
pasako kad uzsuko ten ir ten dujas, kad jei kas skambintu kad nera duju, kad
nevaziuotu be reikalo... o siaip atrodo paprastai uzsisuka vienai laiptinei.
Tas zmogus kur daviau numeri, tai pries uzsukant praeidavo per kaimynu butus
ir ispedavo kad uzsuka dujas trumpam...