Tema: Re: kas ir už kiek galėtų pagaminti ?
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-06-15 16:49:40
2017-06-15 15:13, bambukas rašė:
> Pageidaujama detalę
> 20cm išorinio diametro, 5+mm storio vamzdis su privirintais 3+mm storio
> 12 sparnelių, prie kurių bus tvirtinamos gegnės. Ši detalė bus svarbi
> konstrukcinio stabilumo dalis, todėl reikalinga patikimo suvirinimo kokybė.
>
> Jeigu būtų galimas ir nerūdijančio plieno variantas, būčiau dėkingas už
> abiejų sprendimų kainą. Dangtelis gali būti plonesnis.
> Galimos modifikacijos, jeigu matytumėte geresnį sprendimą.
>
> (motoroleris ne mano aš tik įdėjau skelbimą)

Aš galiu. Tiek kad vamzdžio d200x5,0 ko gero nėra. Konstrukcinis d193,1
arba d203, sienutė t=4,5 .. 8,0 mm.
Nerūdijantis AISI 304 baigiasi ties d154x2,0

Bet kyla klausimas kas ten bus ir kas skaičiavo konstrukciją. Taip pat
reikia žinoti suvirinimo siūlės aukštį ir kampų bei ilgių tolerancijas.
Ir kaip greitai reikia.

--
Bre^Hze^Hęz^Hczyski^H^Hzczykiewics^Hz