Tema: Re: Benzininis trimeris, dar karta
Autorius: G.K.
Data: 2017-06-19 07:25:08
Turiu jau gal 8 ar daugiau metus kinietį MTD trimerį.
Kasmet galvoju pakeisti i kilmingą, bet jis niekaip nenumiršta.
O be vis pasvarstau jog turėdamas kokį kilmingą turėčiau labai daug šokti apie jį. Nenaudoti seno
tepalo, benzino.
Žiemai nepalikti benzino likučių bake ir t.t. ir pan.
Kiniečiui tepalą nusipirkau kartu su trimeriu ir iki šiol naudoju. Benzino kažkada nusipirkau
didesnį kiekį, tai naudojau kelis metus.
Prieš kelis metus per klaidą užsimaišiau žiauriai riebų mišinį. Tepalo padauginau kelis kartus.
Kadangi užsimaišiau gal 10 litrų , tai taip ir naudojau kol nesibaigė. Kilmingam nebūčiau išdrįsęs.

Taip ir gyvenu su kinietišku trimeriu. Kiekvienais metais rušiuosi paimt kilmingą, bet taip ir
nesugebu save įtikinti jog aš tikrai noriu tos pisliavos su kilmingu.

"rr"  wrote