Tema: Re: Kokio sviestuvo reikia veliavai apsviesti?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-10 00:07:00
> Jo, slėpkis, kol šitos lempos niekas neuždegė ir tavo apylinkių
> neapšvietė :]
>
> Šitos (pažiūrėjau pirmus du linkus) skirtos kiemo apšvietimui, pvz. virš
> garažo pakabint. Jos sklaido šviesą plačiu kampu. Aišku, formaliai,
> punkte "vėliavos apšvietimas" būtų galima dėti pliusą, niekas
> neprisikabintų, bet kaip aš supratau, interesantas ne tokio apšvietimo
> norėjo.

visi jie tokie patys, kaime turiu 10W negausiai patiko.. gal spalva..
ir nelabai pamenu kaip jam ten sekas "placiai sviesa paskleist"

>  Be to, tokie prožektoriai, kaip
> taisyklė, apsaugoti ir nuo drėgmės ir dulkių.

tie neteisingi irgi IP65.. vis sis tas..

bet del proziko taip.. visai patiko kaip sviecia:
https://www.senukai.lt/p/ikraunamasis-prozektorius-vagner-sdh-sd-3832/3jee

vos 7eur kainavo, bet senukuos dingo, o kaime irgi uzsikase kazkur :)