Tema: Re: Klijai stiklui Vilniuje?
Autorius: DJ
Data: 2017-06-06 17:48:00
Kažkada buvau pats susiklijavęs 105 litrų. Klijavau elementariu
sanitariniu silikonu :) dėl patirties trūkumo pagailėjau ant sudurimų
silikono, tai vėliau porą kartų pradėjo rasoti. Po pirmo karto tiesiog
perėjau kampus pilnai silikonu ir pakūriau akva išnaujo, antra kartą
nuleidau vandenį iki leidžiančios vietos, išnaujo pertepiau silikonu po
pora cm į viršų ir apačią, savaitę palaikiau kol išdžius ir išnaujo
užpildžiau. Po to laikė dar gal kokius 3-4  metus kol fauna ir florą
atidaviau, o pati akvariuma pastačiau prie laiptinės duru.

DJ