Tema: Re: Gal kas turi nereikalingu radiatoriu
Autorius: servisas
Data: 2017-06-05 21:40:54
Ten geru minciu pametyta:
"polietileno plėvelė, kaip ir stiktas, nepraleidžia ultravioletinių
spindulių - juos verčia infraraudonaisiais (šiluminiais) spinduliais".
Nu Nobelio premija, ne kitaip.

Beje, sitokia spirale arba susildytu tik vandeni savyje. Norint krauti
talpa, reiktu siurblio. Pakreipus ta rinke ne lygiagreciai zemei, nuorint
toki kolektoriu butu uzsikrusimas.
O su radiatoriais paprasciau, gaunasi ratas ir backa uzsikrauna savitaka.
Jei ieskoti alternatyvos, galima butu tankias kopecias sulituot ir PPR
vamzdzio ir nudazyt juodai. Tik daug darbo ir plotas mazas.