Tema: Re: Gatveles apsvietimas
Autorius: Doncius
Data: 2017-06-05 16:43:55
Ne px, bent Kaune. Rasai prasyma Energetikos skyriui, paruosia projekta,
perki stulpus uz savus pinigus, jie pajungia I bendra miesto tinkla ir tau
uz elektra moket nereik.

"Nitro"  parašė naujienų news:oh3kdm$dlu$1@trimpas.omnitel.net...

PRIVATUS sklypas. t.y. ne savivaldybes, o mano, jono ir petro sklypai. Px
savivaldybei kas vyksta mano zemeje.