Tema: Re: Elektriniai grindu sildymo kilimeliai
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-05-31 14:25:04
skirtumo nera, neveikia tas kilimelis non stop .pasildo ir viskas. pas mane
vonioj nesildant grindys dabar ~19, pasildo iki 22 ir jau kojom silta.
paklota 300W butent ten kur stovi-vaikstai , salia kriaukles.

"SVYT"  wrote in message news:oglm69$1kt$1@trimpas.omnitel.net...

100w metrui cia ne kojoms komfortas, o konkretus ir stiprus sildymas ziema
per salcius. Kambariui 2 kilovatai tai labai nemazai.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/