Tema: Re: Fasadininku Vilniuj
Autorius: Tester
Data: 2017-05-29 21:09:51
Mano kaimynas 400 Lt per nepilną dieną dėdamas laminatą uždirbo 2008 m.

"For example John Smith"  wrote in message

Eilė 15 mėn (reiškia darbo yra).
Kainos kosminės (reiškia galima uždirbti).
Kodėl važiuoja žmonės į Anglijas, gyvena barakuose ir džiaugiasi?
Prisimenu dar litas buvo, kaimynams glaistė viduje sienas. Ateidavo
10:00, išeidavo 16:00 ir norėjo gauti 500 Lt savaitei. Ir gaudavo.