Tema: Re: Ko vertas toks suvirinimo aparatas?
Autorius: sharkius
Data: 2017-05-24 20:04:44
Kesha <kestas@takas.lt> Wrote in message:

> smulk?s ?kininkai ir pan., kuriems reik virint rimtus gele?is, virina
> juos su rimtom svark?m, o ne sus samopalais, kaip ?is...
> nu bet gal kam nostalgija bus ir tur?s trifaz? ?vad? nety?ia savo
> senoje troboje, tai gal ir prigriebs :)

Siaip tie samopalai ne tokia jau ir xujnia, ypac jei suprantancio
 ka daro diedo daryti. rimta svarke is kolxozo ne kiekvienam
 pavyko nukoset,  o nauja pakankamai nepigi. Del trifazio tai
 biski pasenus info pas tamsta - jei valstietis ne visiskam auuule
 isikures tai duoda esso trifaziu kilovatu pakankamai ir uz
 nebrangiai

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/