Tema: Re: Suvirinimo aparatas
Autorius: Vinus
Data: 2017-05-23 15:41:18
On 22/05/2017 17:38, ejs wrote:

> ateičiai: armatūros virinti negalima.
>
> Ir nelabai matau skirtumo tampant MMA ir MIG su savisauge viela.

sakykim taip, jei reik lauke , tai mma, jei patalpoj - mma, tig, mig.
Buitiniam naudojimui. Mano svarke ilsisi poto kai nusipirkau kempa.
Reikejo astuonis ratlankius suvirint porom, tai nusinesiau svarke, kad
netampyt ratlankiu. Lengva, laidai ilgi.
Tie vienkartiniai pigus kempai kazkaip nerimtai atrodo. Garantijos
turbut net metu neduoda neiks, nes  ten ir padavimas prastas ir
galingumas realiai mazesnis. Savisauge viela brangi, palyginus su
paprasta viela, angliarugste ir elektrodu kaina. Su savisauge prie
armaturos tai tik snargliavimas gautusi su vienfaziu arba minute
virintai, devynias atsaldinetu.