Tema: Re: Vamzdžio atkimšimas
Autorius: bzik
Data: 2017-05-23 09:16:04
vamzdžių valymo atveju mechaninis valymo trosas man veikia greičiau ir
geriau, nei plovyklės vamzdynų valymo priedas. Gerai praplaut. Bet srovė per
silpna, kad atmušt kietas apnašas. Trosas turi daugiau jėgos pajudint kliūtį

On 2017-05-22 12:48, xc wrote:
> Gal turite idėjų, kaip tą kamštį išvalyti? Atkasti/pakeisti galimybės
> jau nebėra, viskas užbetonuota. Gal kokios chemijos galima užpilti, kad
> patirpdytų tą kamštį? Minusas tas, kad po to reiktų tą chemiją išvalyti,
> vamdzdyje reikės laidus prakišti. Gal yra mechaninių valymo būdų?

Išsinuomoji aukšto slėgio plovyklę su kanalizacijos valymo šlanga ir
praplauni.