Tema: Re: Saul?s energija
Autorius: Dilba
Data: 2017-05-22 22:49:17
Aš net kainą parašiau. Nepainioju. Kadangi KK katilas pas mane šildo ir
karštą vandenį kombinuotame boileryje, tai klausimų nekilo kokį
"antifrizą" naudot. Nusinuodyt nenoriu.
50l propilenglikolio pirkau už 500lt. Skiedžiau 1:1. Užteko, ir dar yra
rezervo papildymui paprastu vandeniu, kiek kritus slėgiui.

Beje padla ir tas - atrado poro prasisunkt, kai vanduo nesisunkė...