Tema: Re: Sulinio rentinio utilizavimas
Autorius: Arj
Data: 2017-05-17 09:37:04
kadangi tevas statesi garaza/kolektyvini visuotinio deficito laikais, tai
armaturai isgauti teko elektros stulpu su kuvalda teko ne viena ir ne du
susmulkinti, tai ispudziai - yra labai skirtingu stulpu. Vieni smulkinasi
labai lengvai, kiti labai sunkiai, is vienu - 4strypai rimtos armaturos, is
kitu tik kelios vielutes ar isvis vielos tinklas. O su sulinio rentiniu -
itariu ten armaturos isvis nebus, tik tinklas, imi 12kg kuvalda ir pirmu
smugiu pramusi/suskaldysi, tik armaturos isgaut nesitikek, nebus ten jos.

"kaiser"  parašė naujienų news:ofgl43$9f$1@trimpas.omnitel.net...

Esu su elektriniu atskėlimo plaktuku vidutinio dydžio susmulkinęs
elektros stulpą. Nebuvo sunku. Šulinėlis turėtų išvis lengvai smulkintis.