Tema: Re: v?japjov?s nr2
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-15 19:03:12
Nu as ir keikiuosi su elektrine, laidas erzina. Tik tiek, kad
 pjaunam dviese, as pjaunu zmona begioja is paskos laikydama
 laida, ir ziuri kad butu iskeltas ir itemptas, vaizdelis
 juokingas turbut. Bet kitaip man nervai nelaiko saugot laida,
 arba reikia bruzint po 50 cm pirmyn-atgal, kas yra laiko
 gaisimas.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----