Tema: Re: Zemes ukio sklypai pardavimui
Autorius: fenix@h
Data: 2017-05-09 21:19:35
2017.05.09 20:57, Linas Petkevičius rašė:
> Sveiki, turiu minties duoti uzdirbt sitiems nieksams, nes situacija
> truputi netipine, tad gal kas galite rekomenduoti.
>
> Turiu pardavimui 9  zemes ukio sklypus Vilniaus rajone. Nuo 14 iki 230
> aru, Medininku ir Pagiriu seniunijose, kai kurie su elektra salia ir
> kaimo pakrastyje. Kainos nezinau - orentuojuos labai dideles paklaidos
> ribose. Visies sklypams yra skaitmeniniai planai, visi dokumentai
> nuskanuoti, kadastriniai padaryti, centru koordinates suvestos.
> Suprantu, kad uz 2 procentus niekas nedirbs, bet 50 procentu atidavineti
> [...]

blet, pries 5 metus buciau emes sita sanderi. man patinka nelikvidai ir
kiti ciudai. gali netradicini marketinga istestuot. dabar su nt visai
nedirbu.

o jei kazka i tema - tai susisiekti su potencialiu pirkeju nisha
tiesiogiai irgi labai be problemu. kariaut nereikia, reikia tiesiog
parisimint, kad yra ir kitu sklaidos priemoniu apart aruodo.