Tema: Re: [+/-] Cell-Fast skaldymo kirviai
Autorius: kaiser
Data: 2017-05-09 07:54:58
O kas nenori pigiau ir geriau?.. :) O jei rimtai, todėl ir klausiu ar
yra atsiliepimų.
Beje, tie patys Fiskars kirviai ne Lenkijoje gaminami?..

2.7kg Hecht kirvį turiu (https://goo.gl/u4EEFf), teko juo šiek tiek
pamojuot. Skelia gerai. Bet galvoju kad gerai būtų ir šiek tiek
lengvesnį turėti - 1.6-1.7kg.