Tema: Re: Rozete butui poz. parkinge
Autorius: Gintas
Data: 2017-05-07 11:38:24
kabelinei TV, daugiabucio rusyje, statoma iranga uzmaitninama nuo automato, uz kuri kabelines firma moka pagal susitarima namo bendrijai. Zmoniu kalba-tau pastato bendrijos uzblombuota automata ir skaito, kad diena nakti naudoji jo leistina galinguma.  Tau toks variantas tiks? Nereiks skaitliuko  siuo atveju. Papildomo skaitliuko atveju-dar viena sutartis, atskiras abonimentas, jei yra atskiras patalpos kadastrinis numeris.