Tema: Re: Siaura indaplove
Autorius: [mikro]
Data: 2017-05-03 18:20:06
mano naudojama nuo ~2008m aeg iki praejusiu metu veike kaip bitute.
praejusiais metais plyso guma, kur stalciaus vandens padavimo vamzdukas
isimauna I indaploves galine sienele.. nu nzn net kaip paaiskinti kitaip,
dabar jau baigia visos gumos aplink dureles irgi velniop nueit, nors siaip
techniskai dirba tvarkingai kolkas:)

"E.D"  wrote in message news:oecn68$d54$1@trimpas.omnitel.net...

Vat ir as kazkaip linkstu link Siemens/bosch.
Iki siol toje vietoje naudojom AEG/Electrolux. Tarnavo 5 metus be
gedimu. Plove patenkinamai.
Sia ziema prakiuro kazkokia slanga. Pataisem.
Siandien paleido duma. Jauciu, kad jau as jos nebenoriu taisyt...