Tema: Re: Terasa iÅ
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-05-03 13:09:16
aš dažiau medienos impregnantu mirkymo būdu. Iš tų pačių gegnių
pasidariau lovį, įtiesiau politeleno plėvelė ir gavosi indas mirkymui.
Dvi gegnes vienu metu tilpdavo. Tik reikia saugoti įdedant ir išimant
gegnių galais neprakiurdyti plėveles (aš prakiurdžiau) . Bet kaip kiti
rašo, jei terasa bus dengta, tai pofig tie mirkymai dažymai, laikys ir taip.