Tema: Re: Terasos dangos keitimas
Autorius: booraz
Data: 2017-05-03 12:37:56
Pas mane taip ir tarnauja, aisku baldu ir kedziu nestatau, nors is
pradziu buvau sustates, tai issispaudzia ir nera gerai, reiketu deti
kokia plastikine-medine danga, kad kedziu koju neliktu. Bet kadangi daug
nenaudoju, tai kol kas tiesiog prilydoma danga jau kokius 4 metus
puikiai laiko. Kedes su stalu panaikinau terasoje.

--
booraz