Tema: Re: reikia gero plytelsciko Vilniuje
Autorius: DJ
Data: 2017-05-03 12:32:07
Kampinis slifuoklis supjauna kokiu nori kampu ir kokiu nori išraitymų,
jei galva ant pečių.
Dulkių daug :)
Yra nuomojamos su vandens rezervuarais, dulkių nėra, tik šiek tiek taškosi.
Vat tų rankinių kur su rėžtuku išviso nesupratau kas per daiktas ir kam
jos skirtos :) nepavyko man su jomis susitarti.

DJ