Tema: Re: Kieto kuro katilas
Autorius: Tester
Data: 2017-05-02 22:14:24
o ko virė? pas mane prie 120C neužvirė, netyčia užkaitinus perdaug.

"Zanas"  wrote in message news:oe6p13$ipk$1@trimpas.omnitel.net...

Sveik, buvo isigytas stai toks spizinis:
https://www.gerikatilai.lt/buderus-vokietija/828-kieto-kuro-katilas-buderus-logano-g221-20d.html
atsizvelgta buvo kad pakuros ertme kad butu didele.
kurenta viena sezona briketai/malkos, pilnai tenkina.
gerai dega "virsutinis degimas" pradarius oro padavima.

kas del ertmes dydzio tai patogu tai kad gali ikisti stambias malkas
kurios ilgiau dega.

pries tai stovejo kazkoks "kalvis" skardinis kuris prarudijo, budavo kad
pradedavo virti nepasiekus net 90c jei ugnis stipresne ko pasekoje
reikedavo orinti radiatorius.