Tema: Re: Indaplove ir skalbimo masina su karstu vandeniu?
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-30 11:09:51
esu mates Miele, su dviem vandens iėjimais. Panorėjus karsto vandens įėjimo galima nenaudoti, užsukama aklė ir tiek. Tačiau jei naudoji abu-mašina , priklausomai nuo programos, sprendzia kokį įėjimo vožtuvą ir kuriam laikui atidaryt. Taip sumaišomas vanduo igauna temperatura arti reikiamos, jei truksta T-tenas pašildo. Vokietijoje, kuri karsto vandens temperatura ir slėgis tiksliai reglamentuoti-viskas veikia puikiai, anot vokiecio.