Tema: Re: mdp/mdf pjovimas-ispjovimas?
Autorius: spakainas
Data: 2017-04-13 16:54:39
Aš sau su rankine freza dariau, pasiskolinau iš draugelio. Šabloną iš
presuoto kartono plokštės gabalo pasidariau - skriestuvo principu.
Pradžiai tą įgilinimą nuvarai, paskui jau skylę išpjauni, Gavosi visai
normaliai. Gal ne taip preciziškai gražiai kaip pas Dainiušą, bet tikrai
normaliai. Paskui riešuto lukštu apklijavau.