Tema: Re: Mansardos lubų šiltinimas
Autorius: ejs
Data: 2017-04-13 11:58:30
2017-04-09 18:46, eSSas rašė:

> Jei nori, kad vata atliktų funkciją ne tik paklojimo metu, bet ir vėliau
> - privaloma polietileninė plėvelė, paklota taip, kad vandens garai iš
> apačios į vatą nepatektų

Taip ir iki mediniu konstrukcijų keitimo galima prisižaisti.
Šiuo atveju aš kombinuočiau apatinį sluoksnį iš 50 mm EPS ar PU, su
klijuotom siūlėm, o viršutinį - akmens vata.

Pažiūrėk
http://www.isover.lt/sites/isover.lt/files/assets/documents/ip-sls-5_0.pdf
ir
http://www.paroc.lt/-/media/Files/CAD-Drawings/Renovation_CAD_drawings_book_LT_2016.ashx?la=lt-LT

Nesakau kad viskas ten gerai, bet principas galėtų būti aiškus.

--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not