Tema: Re: pirties irengimas
Autorius: bzik
Data: 2017-04-10 16:34:48
pas du kaimynus yra. Vieną retkarčiais (grubia kartą per mėn.) užkuriama.
Kitoj jau keli metai jokio veiksmo, tapo sandėliuku. Kol šeimos galva visus
varė, tol ėjo. Sušlubavo sveikata ir niekam nebereikia.

"skaitytojas"  wrote in message news:ocftmg$9h4$1@trimpas.omnitel.net...

arba pirtis mėgstama arba ne. Jei pasistatė, nes tokia mada, tipo
privaloma prie namo turėti pirtį, tai taip ir gavosi, kad nebeina. Mano
pažįstami pasistatė, tiksliau pirkosi jau pastatytą panašiai tokią
http://etnolietuva.com/pirtis-statineje-quot-erdvioji-su-soniniu-iejimu-quot-netradicines-formos
  Tai jau keli metai eina visa šeima kiekvieną savaitę.