Tema: Re: Reikia padengti terasa
Autorius: Terpentinas
Data: 2017-04-09 12:09:28
2017-04-09 12:06, Doncius rašė:
> su purkstuvu dengt galima? ir kaip spalva laiko? dar ir tvora pusine
> reiktu nudazyt.
>
> "Terpentinas"  wrote in message news:occtdk$s6u$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Žinoma galima, tačiau jei maumedis šviežiai pjautas, jis sunkiai įgers
> antiseptiką. Mano atveju maumediniai baseino apvadai po septynių metų
> supuvo, o pušinė terasa iki šiol tarnauja. Į maumedį puvinys įsimetė
> varžtų skylių vietoje. Vienoje nuotraukoje supuvę maumedžio apvadai ir
> pušinės terasos lentos impregnuotos Arlitu. Kitoje nuotraukoje 2016
> [...]
Žinoma gali purkšti purkštuvu. Aš dariau šitaip: nupurškiau sodo
purktuvu (neskiestą) iš kart du kartus tada iš karto su plačiu šepečiu
pralyginau, kad nebūtų nubėgimų. Spalva labai priklauso nuo medžio, kuo
senesnis tuo spalva tamsesnė. Tačiau reikia atminti, kad tai ne dažyvė,
todėl intensyvios spalvos nereikia tikėtis.