Tema: Re: Kokie darbu ikainiai?
Autorius: Vytautas
Data: 2017-04-05 18:22:06
pas mane buvo situacija tokia: reikia pakabinti ortakiti kondika,
suremontuoti 1 kabineta. remonto suma apie 30 k litu. bet staiga padidejus
darbu frontui  (prisideda dar viena patalpa 6 kvadratu ir koridorius 6
kvadratu) ir padidejus iki 45 tukst lt vykdytojas dingo, antras irgi. dare
treti, kurie gavo uzsakyma dar uz 30 tukst. lt (viskas pagal VP) veiksmas
apie 2005. su apmokejimu jokiu bedu, buvo ir avansas jei neklystu 45 %
benmdros sumos