Tema: Re: pneumatinis durelių lankstas
Autorius: Donatas
Data: 2017-04-03 08:36:06
duotoje situacijoje lengvai nepakeisi t.y. ten visai kitokia
konstrukcija ir kaina kitos kategorijos (yra dar Blum'u geri, jei visgi
reiktu).

Kadangi sitie stumokliai (bent dabar parduodami) nusiima ir pakeiciami
be irankiu (uztenka ylos ar panasaus smailaus daikto), o kaina apie 2-3
Eur, tai sakyciau pasikeisk i stiprensius  (gal del to ir nelaiko, ant
ju buna parasyta xx N, parenkami pagal dureliu dydi) ir ne kiniecius.
Nesuk vel 10 m. galvos.

Donatas