Tema: Re: 450KB. IKEA lova 2. UZDARBIS ! ?
Autorius: Apocalypto
Data: 2017-04-02 21:58:41
Beje pries kelis menesius buvau toje prismoje apie kuria idejau linka.
uzsukau i wc. isejus ir besiplaunant rankas, ilekia valytoja, apziuri
kabinas ir sako man, vel kazkas pavoge talpas i kurias dedami tualetinio
popieriaus ruloneliai. tai ir sakau, kad paziuretu kameru irasus. turetu
matytis, kas ieina i wc kudesni nei iseina. tada isejus net pagailo ju.
tokie skriaudziami pasirode