Tema: Re: varzatai kabinimui
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-06-05 15:57:55
Ir vistik reiketu tvirtinti metaliniais besipecianciais ankeriais.
Skyle reikia grezti taip, kad varztas ieitu bent 10 laipsniu pakeltas i
virsu. Jei gresdamas pataikysi i skyle vis tiek kazkiek kabinsi ir plytos.
Gali buti kad kabinsi kelias gretimas skyles. Geriau butu, kad bent vienas
varztas pataikytu i sveika plytos dali. Blogesniu atveju i pragrezta skyle
galima ikresti truputi gipsinio misinio. Jei nera galimybes is karto uzdeti
boilerio. Varztus reikia iverzti tiek, kad is sienos butu islindusi verzles
galvute su saiba ir dar butu bent 6-7 mm varzto. Tada verzle atsukti ir
uzdejus boileri vel prisukti. Paprastai pakabinamas boileris (vertikalus)
tvirtinamas 2 varztais virsuje, o apacioje buna metaline atrama i siena.
Sioje atramoje buna skyliu. Reikia pritvirtinti ir apacioje bent vienu
varztu, nors tai ir nenumatyta.
Pries 9 metus pats esu pritvirtines boileri visais 4 varztais. Metalinis
ankeris 10mm diametro ir 10 ar 12 cm ilgio.

"Pakas" <pakas@mail.ru> wrote in message
> Didiaziausia problema kad tvirtinti reikia i skyleta molio plyta. Todel
> mechaniniai ankeriai ( kur sukant galas pleciasi) cia netinka. Tvirtinimo
> variantai:
> 1. Imamas sriegtas strypas 10mm greziama kiaurai siena ir dedama saiba is
> kios puses. Sitas variantas pigiausiais bet jai pragrezti sienos negalima
> (tipo jau apdaila padaryta) tai gali ir netikti.
> 2 galima naudoti rimtesnius varztus su nailonu tarkim Fischer FUR 10
> 3. Imamas tas sriegtas strypas 8mm ir inkaruojamas ant chemines mases.
Sitas