Tema: Re: rozetės jungikliai firma
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-12-13 22:27:59
Palaikau Jung, bet montuoti reikia atidziai. Cia aisku, gal elektrikai
man kreivi pasitaike, nors lyg vyrai jau pagyvene buvo ir tikrai su
patirtimi, bet esme, kad i jungus (bent jau ta pigiausia AS500 serija)
reikia labai giliai kisti laido gala, ta prasme nuzievinti reikia tikrai
ilga gala, norint patikimai uzfiksuoti. Tai po elektriku darbo pas save
2 rozetes tvarkiau, nes pasirode kad nekontaktuoja (manau, iskrito
mechanizmo istumimo i dezute metu) arba faze, arba nulis.