Tema: Re: L formos svetainės staliukas
Autorius: Krivis Krivaitis
Data: 2016-12-03 01:12:35
Matai, esmę reikalo keičia tai kad pas mane ne standartinis "minkštas
kampas", kaip pas visus, o 2 atskiros sofkės - viena dvivietė, kita
trivietė. Jos sustatytos kampu, paliekant tarpuką praėjimui kampe. Čia buvo
mano toks sprendimas, gal ne visai teisingas, nes užpisa kai reik nuo to
chebros apsėsto kampo keltis eit myžt ir reikia girtam aplink stalą baletą
šokt. Primečiau kad ant kampo vistiek nieks nesėfi, riek jamt 2 sofkes ir
praėjimą įpirdolint. Bet daba matau kad yra problem su stalu šiuo atveju...
:(

On 2016-12-01 17:21, Krivis Krivaitis wrote:
> Dabar moteries problemos nėr, liko staliuko problema :D

Gyvenime taip ir būna, jog vieną problemą išsprendus, sukuriama nauja. O
dėl staliuko, tai tos L formos sofos yra labai dažnas pasirinkimas
svetainei, bet aš dar niekur nemačiau, jog prie tokios sofos būtų
stengiamasi pritaikyti ir L formos stalą.

O kam? Sofos viena kraštinė ilgesnė, tai pirk ir staliuką ne kvadrato
formos, o stačiakampį, jo irgi viena kraštinė ilgesnė. Tiesiog parink
maždaug tinkamo dydžio stačiakampį staliuką ir bus OK.

Be to, L formos staliukas prie sofos, tai yra, įsivaizduok, tas pats
stačiakampis staliukas tik su "iškąstu" gabalu stalo :) T.y. jis bus
mažesnio ploto ir turės būti labai siauras, todėl tavo šašlykai nuo jo
nuvirs :D