Tema: Re: pasishopinimas
Autorius: bzik
Data: 2016-11-24 08:30:27
Buvau apsistojęs ties 680-tu. Buvo už 45, bet kol galvojau, pasidarė 64.
Kadangi šiam momentui man reikia tik šlifuoklio f-jos, o visa kita kol kas
neturi paskirties, pataupiau ir bandymams paėmiau mažiau galingą už 33.

"js"  wrote in message news:o152t7$ov6$1@trimpas.omnitel.net...

As pirkau biski galingesni ir brangesni Worx 680. Kainavo 60 svaru.
Atrodo geri atsiliepimai, paziuresim kaip relybej.
O pasidalint butu galima Amazon Fire 7 (8 GB) uz 30 svaru arba 16 GB uz
40 svaru:
https://www.amazon.co.uk/Fire-Tablet-Display-Wi-Fi-Black/dp/B00Y3TM6CO