nu jo...tvirtinimas už tų kilpų kažkaip pasitikėjimo nekelia :) permest kokius diržus ar tuos pačius trosus per dugną. ir sujungimų troso jungiamųjų dalių iškart mažiau liks. On 2016-11-14 12:22, Arj wrote: > cia tavo fotke ar idejos fotke is USA? > Saip jei konkreciai kalba butu apie taip kaip pakelti zubrionka, tai as > pats tvritinima daryciau prie zubrionkos "balkiu", o ne prie skardos. > (priekyj - ties siju einanciu link kablio, gale ties zibintais irgi > pazkas panasaus yra). Is vienos puses ten remas, is kitos - norint > uzkabinti kabli ne taip aukstai stiebtis reiktu :) > Jei laisvo laiko daug - sakyciau idealu butu jei eitu pakelti dar koki > pusmetri aukstyn, kad priekaba pilnai pastogej pasisleptu :) > > "bzik" parašė naujienų news:o0c259$vc0$1@trimpas.omnitel.net... > > šonuose kilpos d6. Plokštelė pakankamai stipri. Tvirtinta 2 m6 varžtais, > naudojant sriegių fiksatorių. Pagal perimetrą kampuotis. Vienas varžtas > kerta jį, kitas laikosi skardoje. Kol rūdys kiaurai neina, laikys. O šiaip, > žinau, kad reikia stebėt ir kas kelia abejonių keist. Priėjimas patogus. > Blogiausiu atveju gali nukrist bekeliant. Pakėlus ir užtvirtinus tokia > galimybė kur kas mažesnė. > > "ejs" wrote in message news:o0c151$uks$1@trimpas.omnitel.net... > > 2016-11-14 10:37, bzik rašė: >> Nepasakėt kaip daryt, tai pasinaudojau amerikoniška išmintim. >> Projektas baigtas. >> Buvo galima paprasčiau su elektrine gerve, bet normalesnių kaina >> netenkina, o pigūs kiniečiai mažiau patikima, nei rankinis kinietis. >> Kėlimui trosas 5mm, kur trūkimo riba beveik 10x didesnė už priekabos >> svorį. Tvirtinimai pakabinus 8mm. Jei kas blogo gali nutikt, tai >> nekokybiškuose karabinuose ar kilpose, ką periodiškai galima (ir >> reiks) patikrint. > > ir varžtus artai kniedes į priekabos šonus reiktų pasitikrinti. >