Tema: Re: Stogine automobiliui
Autorius: bzik
Data: 2016-08-18 14:06:40
pas mane pagal popierius 685x520 (PxI). Aukštis žemiausioj vietoj apie 2,5m.
Bendras stogas su ūkiniu (galinėj daly). Dengta šiferiu.
Ilgio pakanka. Pločio pats tas, kad drąsiai važiuot ir dureles pilnai
atidarinėt. Kai stipresnis vėjas, iš šonų ar priekio kažkiek lietus pataško.
Sniego pripusto po visa.
Kolonos 15x15cm (projektinis 12x12, bet buvo paparasčiau imt standartinę
medieną).  Nuolydis 10 laipsnių. Gegnės 5x15 pan. kas 80cm.

"Sail"  wrote in message news:np3tuh$s32$1@trimpas.omnitel.net...

Speju daugelis turi pas save, tad domina patirtis, kur pirkta kaip daryta,
medziagos, kas pasitesino kas ne ir t.t.

Mintis pasistatyti stogine tokios koknstrukcijos kaip cia
http://sodolangas.lt/dt_portfolios/stogines-automobiliui/,

Plotis 4.5 metro, ilgis irgi, tik va stogo islinkima galiu ties viduriu
iskelt ne daugiau 5 cm, nes viena stogines dalis remsis i balkona esanti
virs garazo, tad aukstis pas mane ribotas.

Klausimai stojasi tokie - is kokio storio vamzdziu daryt gegnes, ir kas koki
atstuma, kad laikytu musu sniego dangas.

Taip pat klausimas, kokio storio turi but stulpai.

Na ir del stogo dangos - polikarbonatas tikriausiai. Koks pasiteisino?
Pavesines dali esu uzdenges siferio tipo banguotu, tai atrodo gan liudnai
del nesvarumu, ypac ant sanduros tarp lapu.