Tema: Re: Paskolos
Autorius: bzik
Data: 2016-08-17 13:11:45
linijinis. Moku dabar apie €90. Iš vienos pusės gal reiktų susikaupt ir per
kokius metus du užraukt. Bet iš kitos, tokia suma praktiškai nepasijaučia,
kaip kad atidėdinėjant po kokius 300. O norų ir išlaidų vis dar atsiranda :)

"AurimasBar"  wrote in message news:np1cof$snb$1@trimpas.omnitel.net...

vat aš ir mąstau apie tai. linijini tai jei jau pajamos nemažės ar didės
gali ankščiau laiko gražint pasitaupęs ir mažiau prarasdamas, iš kitos pusės
infliacija.. tai ir neapsisprendžiu... :)

"fenix@w"  parašė naujienų news:np1cih$shv$1@trimpas.omnitel.net...

2016.08.17 12:32, Paulius Zaleckas rašė:
> 2 anuitetus turiu. Mazesnes imokos pradzioje yra gerai, nes tada juk
> isirengimui reik daugiau pinigu. Veliau del infliacijos pinigai pinga,
> tai ne taip baisiai ir permoki. O jei nori, kad sparciau mazetu paskola,
> tai mokant mazesnes imokas galima pataupyti ir karta per metus
> sugrazinti dali paskolos ir gausis tas pats kas linijinis. Arba galima
> ir negrazinti jei pinigai kisenes nedrasko. Gaunasi, kad yra daugiau
> laisves.

nepamirsk, kad kai  busi senas tavo galimybes uzdirbti sumazes.