Tema: Re: Apsaugos sitemos darbai
Autorius: Aras
Data: 2016-07-21 10:39:43
Aš visiškai nesusipažinęs su signalizacijom, tai galiu nusišnekėti. Kai įrenginėjo signalizaciją, tai darbo metu meistras maigė kažkokius savo kodus. Tik po to "užregistravau" savo kodą. Tai ir galvoju, kad prieš pradedant lįsti į smegenų dėžę gal reikia sumaigyt kokį serviso/remonto kodą, kad sistema pereitų į remonto režimą.

O sirena nedirba nei vidaus, nei lauko, tik dega geltona "problemos" lemputė skydelyje. Pagal instrukciją nustatinėjant klaidos kodą parodo, kad tai "kiti gedimai" (senokai tikrinau, tiksliai nepamenu, bet tai tikrai nenurodoma konkreti problema).