Tema: Re: sandarinimo juostos
Autorius: mindau
Data: 2016-07-19 14:52:01
difuzine bus virs viso stogo siltinimo.
nesuprantu kodel tu ja susiejai su rekupo ortakiais. apie juos as dar visai
negalvoju, labai toli iki ju dar.

"fenix@w"  wrote in message news:nml3v7$cdv$1@trimpas.omnitel.net...

2016.07.19 14:42, mindau rašė:
> rekupas atskira tema bus. cia kol kas sneka apie 3 kanalu "kamina"
> kuriam bus dujinio katilo "out/in" dumtraukis, katilines ventiliacija ir
> plius rezervinis kanalas kazkam.. galbut gartraukiui. rekupas pas mane
> tiesiai per siena i lauka numatytas, ten su juo kaip ir viskas aisku.

tai difuzine plevele su kokiu tikslu?
ir kaip rekupo ortakius darysi? pas mane uzsisiuna lubos po poros dienu,
pasidariau su ~8cm vata su folija, folija kai kur prakiuro montuojant.
idomu ar gerai.