Tema: Re: trinkeliu dejimo taisykles
Autorius: svyt
Data: 2016-07-16 12:17:02
Kad ir man, samdant kazkokiam darbui kainos kartais skirias 20
 kartu, turi but kazkokie standartai kuriu gali tiketis
 reikalaut,pvz sugadins parketa, paduosi i teisma, paprasys dar
 susimoket uz darba. Dabar turi stovet salia ir ziuret, kad darytu
 kokybiskai, kad atsisakyt paslaugu galetum iskarto.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/