Tema: Re: Laukiniu laiptu pakopos
Autorius: M20
Data: 2009-06-01 12:17:22
Tokis klausimas buvo nesenai uzpuoles.

Ziurim linkus.

http://laiptai.org/Sprendimai/Laiptai/Patogus-laiptai-teorija
http://www.build.lt/new/readnews.php?news_id=66

Gaunam, kad svarbu yra zinot, kam tie laiptukai bus naudojami. Pvz as dariau
i rusi 0,2m pakopa. Pries tai pabandziau palaipiot ir pasimatuot ivairiu
visokiu laiptu.
STR'o neskaiciau, bet jei ten kalba apie visuomenines paskirties laiptus,
tuomet ir pakopos aukstis mazinamas,- gi reiks lipt ir senam ir mazam.
Kita vertus, jei i rusi bus laiptai padaryti tokie, kad noresis koja det ant
kas antros pakopos - kazi ar bus gerai...
Kaime vieni laiptai ukiniam pastate 0,24m. Per auksta pakopa.. Na tusciomis
dar gerai, bet kai reik vilkt koki maisa kartu su savim, jau nepatogu.

Pasvirimo kampas, pakopos plotis, uzleidimas- visus tuos dalykus reikia
isivertinti.

Sekmes :)