Tema: Re: Del terasos su stogu grindu
Autorius: Kobra
Data: 2009-06-01 10:26:02
As nuobliuociau. Kai terasa su tarpeliais man daug graziau. Taip pat medis
vaikscios, tai atsiras tarpeliai, juose visokio S. o ant S augs ir zoles.
Problema bus valyti. Kai yra tarpeliai nuslavei, jei reikia dregnai nuplovei
ir vsio. Daznai ant terasos geriamas alus, kuris apibega ant terasos, tai
ryte nuplaunu ir nei zymes. Jei pribegs i suleistu grindu spunta, po kiek
laiko vaizdas bus kitoks.