Tema: Re: zoliapjove
Autorius: bzik
Data: 2009-06-01 08:34:22
galingesniu trimeriu ne problema. Problema, kai pjauni retai, 1-2 kartus per
sezona, bet tokiai zolei zoliapjove nepades. Pats trimeriu pjaunu ne viena
ara. Is patirties, jei pirmas pjovimas apie geguzes viduri, kai tik pradeda
formuotis migliniu varpos, tai ir greiciau nusipjauna zole ir pristabdomas
jos augimas. Antru kart pjaunant ji nebebuna tokia vesli. Jei uzdelsi, tada
jau ne kas - auksta, kietoka zole, valas veliasi. Reikia peiliu, kas mazo
galingumo trimeriuose totalus sh...