Tema: Re: cirkuliacinio siurbliuko grundfos vulgaris apsuku valdymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-05-31 22:58:27
Teoriskai mastant skysto kuro dumuose isgaravusios SO3 (ar tai jau ir H2SO4)
koncentracijos rasos tasko temperatura yra apie 52C, kadangi SO3+H2O=H2SO4 -
sieros rugstis, tai visas tas reikalas su griztamom temperaturom tikrai
reikalingas. Beda tik tame, ar tikrai kure yra sieros (kad ir kiek mazai).
Jei snekesime apie dujas, tai ten sieros rugstis nesusidaro, bet is ore
esancio azoto, degimo metu susidaro NO2 ir NO3 (kitaip tariant NOx) - ir jie
susikondensave susimaiso su susikondensavusiais vandens garais ir virsta
HNO3 (Azoto rugstimi) abi rugstys tikrai teigiamai katilu neveikia. Su
Ulrich kiek paprasciau, nes jis yra is nerud plieno. Kita vertus KCM'as irgi
nepescias, kadangi mesos pas ji yra 20x daugiau nei pas ulricha. Manau gali
but ramus labai su griztama nezaisdamas. Be to Ulrichas jei jame yra
adapteris karstam vandeniui ruosti - savyje palaiko tikrai ne 50 ;).....
o ir taip jo minimali temperatura yra 47 (ten maziau nenusistato panelej)
o siaip tai recirkuliacinis siurblys sitoj vietoj tikrai geriau butu ir ne
su greiciu reguliavimu, o on-off rezime su termostatu. Jei reikia popigiai,
tai arba kokiam turguj (kaune pvz Aleksote sestadieniais) - naudotu arba
radau kazkokiu kosminiu kinietisku  stai cia-
http://www.kolektoriai.lt/index.php?cid=528 is isvaizdos tai 100% WILO. :)))
kas viduj - nezinau......