Tema: Re: dar karta lenkija
Autorius: Bangis
Data: 2009-05-30 15:04:01
Nu ka as zinau, turiu as kazkokia "Sentinel" USA gamybos, jau penkti metai,
dzyrinu ~8a zolytes, nu viena karta pagr. velena keiciau nes, sugebejau
pagaut nupjauto medelio kelma, ir visas "remontas" kainavo 100Lt (Kaune tarp
"Iki" ir pilies ten kazkokiu zoliapjoviu parduotuve ir kartu remontuoja). O
siaip - nu tepala pasikeiti (pirkta senukuose), filtra pries pora metu ir
zvakes, kartu kai velena keite pakeite. Taip kad tas briedas apie
aptarnavimo centrus tai opiumas liaudziai. Chebra net akim nemirktelejo kad
tipo jie tik su Stiga dirba ir pan. BBD Varikliai visu ju vienodi, arba B&S
arba Honda arba tie italiski, ratukai, daugiau maziau irgi visi vienodi, oro
filtrai - nieko ypatingo, zvakes - irgi, tai apie kokias detales ir
"aptarnavimo centrus" sneka eina? Toks ispudis kad ne apie zoliapjoves
kalbat o apie kosminius laivus :)
--
Bangis