Tema: Re: Del zoles prie tvoros pamato
Autorius: bzik
Data: 2009-05-29 15:30:53
veikia pazinimas ir formuojasi savisauga. Elementarus instinktas.
As uz nelabai skausminga savarankiska patirti. O pagalves kaisiojimas daznu
atveju nesibaigia ir pradedant suprast perspejimus, nes vis atrodo, kad jis
dar per mazas, nesugebes, susizeis ir t.t. Taip ir uzauga sijoniniai
mamyciukai :)