Tema: Re: Dar karta apie DAZUS
Autorius: bzik
Data: 2009-05-29 12:45:13
cia replika i svediska produkta :)
is savo patirties pritariu, kad vidaus patalpoms svarbiau pats dazymo
procesas, nei kas po to. Skirtingi dazai turi savita dengima, tuo tarpu
isdziuvusiasm pavirsiuj nemaciau jokio skirtumo. Nebent keliami specifiniai
reikalavimai valymui, atsparumui chemijai ir pan. Eilinio buitinio vartotojo
rezultatui nematau skirtumo ar dazysi dulux, sadolin, vivacolor ar kazkuo
labiau prabangiu. Pataisykit, jei klystu. Ziurint i principinius dalykus ir
vertinant geruma, reiktu nagrinet skirtingu gamintoju dazu sudeti, kaip tie
komponentai laikosi ant konkrataus pavirsiaus, kokie pavirsiaus paruosimai
turi but atlikti ir t.t.