Tema: Re: Drėgmė kambaryje - kaip kovoti?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-06-01 10:39:16
2016.06.01 10:32, VaidasB rašė:
> o tai nepatrausk atgal to paties išmesto oro?

ismetimo vektorius statmenai sienai, paemimo - lygiagreciai, is apacios,
per groteles
manau tie praktiski 5% bus mizeris. amalvos berniukas man sake, kad
nesimaisys, nes ismetamas oras yra po spaudimu
as taip darysiu, nes neturiu fiziskai kur isvesti, cia tik is bedos.
didesne problema, jei po apacia groteliu kas nors rukys ar shuni
nushikins, bet nuo to groteliu forma nepades